Известие

Collapse
No announcement yet.

Вода под стелката на пасажера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    вода

    не е от стъклото - водата дето се насъбира в това легенче не се оттича през фабрично направените матрикуциики за тая цел. Махал съм пластмасовата решетка под чистачките, чистил съм всички възможни канали от мизериите (най-вече насъбрана шума и кал и запушени отточници) но не помага - водата си минава в другата половина, тече и от пасажерската, и от шофьорската страна в купето. Решението беше просто и ефективно - бургията и 2 дупки в легенчето от пасажерската страна но така, че да се оттича от тях водата в задната част на двигателния отсек, а не в купето. Оттогава не е текло вътре.
    Alfa 156 2.0 - ех,
    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

    Comment


    • #17
      само да спомена че и при мен протече при наклон напред и нямаше дори да забележа,че тече но като си пуснах вентилатора на парното се чуваше шум като от торбичка.
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
        само да спомена че и при мен протече при наклон напред и нямаше дори да забележа,че тече но като си пуснах вентилатора на парното се чуваше шум като от торбичка.
        При мен е същото, при силен дъжд (дори и без наклон) тече като чешма А жабката е съвсем суха вътре, точно зад нея е теча.
        Тези дни ще поразглобя да видя дали ще намеря какво се е запушило.

        Comment


        • #19
          Колеги, днеска пак разглабяг кората от към пасажера, за да очистя, но пък кората от към шофьора главата на винтчето се е прецакало и немога да го отвия, наливах спирачно масло за ръждата но нищо, с клещи пробвах пак нестава и немога да отвия пустия винт

          Някакви идеи как как да отстраня това винтче?
          Attached Files
          Without heart we would be mere machines

          Comment


          • #20
            Неприятно ...

            Опитай с клещи секачки - с едното острие хващаш вътре в отвора за отвертка, а с другото периферията и пробваш да го завъртиш.
            Last edited by tonov; d.m.y г., 19:10.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Кудев, алфата да не е случайно с ел.люк.Проблема идва от уплътнението му.Или маркучите за отводняване са задръстени.Водата прелива от легенчето и се стича по декоративните колонки.

              Comment


              • #22
                @MrVegas88 Да със шибидах е? Как така се стича от уплътнението?

                Къде се оттича водата ако пропуска уплтнението на шибидаха?

                Къде се намират тези маркучи за отводняване и как се почистват ако някой знае нека да каже, че 156 с шибидах май са рядкост.
                Last edited by kudev; d.m.y г., 22:05.
                Without heart we would be mere machines

                Comment


                • #23
                  По принцип говоря - всички люкове имат периферия под упльтнението си, защото не може да се рзчита че нама да пропуска по малко вода.
                  Това легенче/периферия има обикновено дупки поне в двата предни ъгъла, по които водата се спуска до колонките и от там се отича навън.
                  Огледай под люка пространството, начери дупките и със тънка стоманена тел ги прочисти. Налей вода и виж като е сухо ще протече ли под колата. Ако не - запушено ти е, събира се някъде и избива налъдето намери. Водата трябва да може свободно да се оттича.
                  Огледай, само ти можеш да си решиш проблема.
                  Огледай и помисли.

                  За колегата с болтчето - ако не стане никак, вземаш дрелка или винтоверт, слагаш бургия малко по малка от главата на болта и внимателно пробиваш докато главата падне, като гледаш да не нараниш пластмасовата кора. Няма да натискаш много - бавно и полека. После остатъла - с клещи след като махнеш пластмасата.
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Comment


                  • #24
                    На 156 има 4 маркуча изтичащи се от легенчето.2 минаващи към всяка предна колонка и изтичащи се в кухуто място кадето се намира между двигателя и предното стъкло(дето е машинката на чистачките).И 2 отиващи назад през задните колонки и стигащи до двете малки задни легенчете на багажника.Краят на самите задни маркучи се виждат като легнеш под колата, зад задните гуми, зад подкалниците.Та тези 4 маркучи се задрастват.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                      Колеги, днеска пак разглабяг кората от към пасажера, за да очистя, но пък кората от към шофьора главата на винтчето се е прецакало и немога да го отвия, наливах спирачно масло за ръждата но нищо, с клещи пробвах пак нестава и немога да отвия пустия винт

                      Някакви идеи как как да отстраня това винтче?
                      Хаха точно със същото нещо се борих сутринта, но при мен се предаде след 10 мин ръчкане и 1 спрей.

                      Иначе мисля, че при мен се оказа най-лесния вариант.

                      Свалих пластмасите които са под чистачките, дългото уплътнение и отдолу посредата на казанчето (което е в средата, под чистачките) има дупка, която беше затапена от random мръсотии и казанчето си беше пълно с вода. Само с отверката ги разръках тия работи (кал, листа ..) и си изтекога заедно с 1 кофа вода надолу. Самото маркуче което е 5-10см се отпуши и надявам се това да е бил проблема. При следващия силен дъжд ще докладвам

                      Comment


                      • #26
                        След снощния дъжд, официално проблема при мен е решен по горепосочения начин

                        Comment


                        • #27
                          Теч в купето на 156 SW.

                          Изчетох темите за течове в купето, но при мен случая ми се струва по-различен. Колата АР 156 SW е купих наводнена преди 2 месеца, но го забелязах седмица по-късно. От дясната страна отпред и отзад беше пълно с вода под мокета. Извадих всички вати отдолу под мокета и избърсах всичко тогава- имаше поне 5-6 литра вода. Водата беше много мръсна и с пясък и предположих, че има дупка някъде в купето отдолу, но не е намерих. Всички тапи в праговете си стояха и не намерих откъде влиза водата тогава. Сега след големите дъждове колата отново се напълни с вода. Някой имал ли е такъв проблем да каже къде да търся причината?
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                          156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
                            Изчетох темите за течове в купето, но при мен случая ми се струва по-различен. Колата АР 156 SW е купих наводнена преди 2 месеца, но го забелязах седмица по-късно. От дясната страна отпред и отзад беше пълно с вода под мокета. Извадих всички вати отдолу под мокета и избърсах всичко тогава- имаше поне 5-6 литра вода. Водата беше много мръсна и с пясък и предположих, че има дупка някъде в купето отдолу, но не е намерих. Всички тапи в праговете си стояха и не намерих откъде влиза водата тогава. Сега след големите дъждове колата отново се напълни с вода. Някой имал ли е такъв проблем да каже къде да търся причината?
                            Не си изчел всичко,написал съм го в много теми,но ще се повторя пак,защото доста съм си блъскал главата преди 6 години.И така,сваляш чистачките,после пластмасите под тях,и най вероятно виждаш леген пълен с вода и боклуци.филтърът най вероятно е пълен и е за хвърляне.Изваждаш водата и намираш два отвора в легена(не един),които не само почистваш,но и елиминираш намиращите се в тях маншони(защото ако само ги почистиш,като в по горният пост,много скоро ще си в пак същият филм).Ако направиш гореспоменатото,проблемът ти е почти решен,защото водата вече преминала през вентилатора на купето,е направила куп поразий,така че хвърли и едно око там.
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                              Не си изчел всичко,написал съм го в много теми,но ще се повторя пак,защото доста съм си блъскал главата преди 6 години.И така,сваляш чистачките,после пластмасите под тях,и най вероятно виждаш леген пълен с вода и боклуци.филтърът най вероятно е пълен и е за хвърляне.Изваждаш водата и намираш два отвора в легена(не един),които не само почистваш,но и елиминираш намиращите се в тях маншони(защото ако само ги почистиш,като в по горният пост,много скоро ще си в пак същият филм).Ако направиш гореспоменатото,проблемът ти е почти решен,защото водата вече преминала през вентилатора на купето,е направила куп поразий,така че хвърли и едно око там.
                              Мерси колега, но колата е фейслифт и филтъра е вътре в купето явно не е от това. А и се вижда как водата влиза от праговете явно като хвърлят гумите, но не мога да намеря никакъв отвор. Някой други идеи?
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                              156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                              Comment


                              • #30
                                За течове проверете ревизионните отвори в коша, които са за прокарване на допълнителни кабели от коша към купето вътре. Някои "майстори" на аларми когато монтират аларма не уплътняват добре и после - наводнение. Колата да не би да е имала аларма и като са я продавали да са си я взели барабар с кабелите? Защото ако е така, то най-вероятно не са затапили отворите.
                                Last edited by dansguardian; d.m.y г., 16:17.
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X